Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Trädgårdsarbete

I helgen blev det en del trädgårdsarbete! Lite finfix och lite nyanläggning. 

Vi tycker väldigt mycket om det rostiga och svarta träet i kombination med betong. Dock har vi inte så mycket rostiga saker 😊 Vi handlade därför på oss lite rostiga rabattkanter när det var bra pris! Nu sattes dem på plats! Genast såg det mer städat ut, då vi fick bort partier av gräsmattan som inte ville ta sig. Det var mest jord där...

Jag hittade stora fina hortensior till superbra pris, så jag va tvungen att köpa 😃 så två flugor i en smäll, rostiga kanter på plats + fin större rabatt där det fula gröspartiet nu har ersatts av hortensior och murgröna!

Det blev ev rabatt till där gräset inte ville växa! Även den fylld ab murgröna.


Lite vårlöksplantering på det! 
Jag letade fram alla mina oanvända utrkrukor och prydde ett tomt hörn med lite grönt och mycket jord 😃 förhoppningsvis kommer det upp lite olika blommor i krukorna till våren. Då kan dem pryda trädgården! 

/Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0