Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

En dag i Thures liv

Så här ser en vanlig Thure-dag ut:
Jag. vaknar vid 6 - 7-tiden. Då vill inte mina föräldrar gå upp, så jag får flytta över i deras säng (jag sover än så länge i min egna säng!). Vid halv 8 är det dags för morgonrutinen, som bl a innebär påklädning. Därefter vankas det mat (förhoppningsvis har mamma hunnit duscha under tiden jag får kläder på mig. Det är trevligast så när jag ska ligga i hennes famn...). När jag har ätit har jag ju fått ny energi, så då leker jag på filten i ca 1-1,5 timme. Det tar på krafterna att leka, därför brukar jag somna till och vila mig i ungefär en timme. När jag vaknar kurrar det lite i magen, så jag säger till att jag är hungrig. Då brukar mamma (ja det är ju oftast hon som är hemma..) byta min blöja och sen får jag mat! Då börjar det om igen med vaken-tid och så vidare. Ibland stör dock mamma mina rutiner, för vi ska åka nånstans.. Jag brukar inte säga så mycket till henne om det, men det är bäst när vi kör på rutinerna!
Jag har det rätt bra tycker jag och mamma är snäll för det mesta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0