Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Höstfint i köket

Nu har ju hösten kommit och då kände jag att det var dags att byta ut vår/sommargardinen i köket. Göra det lite mer ombonat och lite murrigare. Konstigt att man vill ha det mörkare och murrigare på hösten och vintern, men sån är jag iallafall! Kanske är det för att alla levande ljus syns bättre om det är mörkare inne?
 
 
 
Det blev iallafall en gardin som går i  - surprise, surprise - brunt! Det är kanske inte en klassisk köksgardin, det är lite mer annat-rum-känsla på den. Det känns riktigt bra ändå, mysigt och ombonat! Tavlan är jag lite extra nöjd med :) Den har jag själv målat! Det behövdes något på tavellisten, så jag fick kasta ihop en tavla! Och resultatet blev förvånansvärt bra! Precis som jag hade tänkt mig!
 
/Therese ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0