Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Barnvagn inhandlad!

Jaha, då var det viktigaste inköpet avklarat... barnvagnen.

Jag hade ju kärat ner mig så förskräckligt i ett jättefint brunt tyg från Emmaljunga. Åh vad jag ville ha en sån vagn. Det var t o m så att jag var beredd att tulla på andra (viktigare) kriterier för att få mitt bruna tyg. Jaja, sån är jag! Men så blev jag s överliycklig när jag en dag såg att Emmaljunga skulle släppa ett nytt chassis till sina vagnar - ett chassis som uppfyllde dem kriterier som jag så gärna vill ha! Tänk, jag kunde få min bruna fina vagn + alla kriterier! Jag var överlycklig! Det här är sittdelen, men å så fin den är! Brown is my favorite! Så vi åkte till barnvagnsaffären med en klar tanke på vad vi ville ha. Hoppas hoppas att den nu är så bra som jag hoppas och vill!
 
Väl inne i affären pratade vi med affärsbiträdet. Vi fick ju ändå hålla oss lite opartiska, inte rusa direkt på drömvagnen. VI berättade om våra kriterier vi önskade på en vagn och hon visade oss direkt den här vagnen! Kanske var jag väldigt specifik i min beskrivning... men det var ju dem kriterierna jag ville ha! Dock var inte visningsvagen brun... den hade ett jeansaktigt tyg i svart. Jag föll direkt, både för vagnen i sig och för tyget - det svarta jeanstyget. Den levde upp till våra förväntningar! Åhh så bra den va att köra, lättmanövrerad - smidig - snygg! Ja allt i ett! Så nu står följande vagn hemma och väntar på att få tas i bruk:
 
En Emmaljunga Duo Egde i Denim Svart med Duo S chassis. Jag är så galet nöjd! Jihoo!! Åhh vad jag längtar till att få köra runt med den!
 
Det inhandlades även ett babyskydd, BRIO Primo i svart/petrol, en vit säng och madrass. Så nu börjar det på riktigt! Åhh det känns underbart, men genast så verkligt också. Det är på riktigt att vi ska ha ett barn. Det är inte bara en dröm! Underbart!
 
/Therese ♥
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad fin vagn! Emmaljunga är bäst. Ni har samma chassi som vi och den är superbra och lätt att köra, både på grus, gräs, asfalt... Lite svårare i sand men då kan man vända den så småhjulen är bak. :)

Underbart med en fartig Thure! Så spännande! All ly cka!

Kramkram
Sus, jimmy och Alwin

2012-09-15 @ 20:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0