Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Projekt Thure

Det är roligt att handla till Projekt Thure! Det är så spännande att äntligen få gå på dem avdelningarna i butikerna och faktiskt titta på saker till oss! Det är underbart!
 
Enda nackdelen är dock att det känns som om det finns 3 hyllor med flicksaker och 1 hylla med pojksaker... det är inte lika roligt. Jag tycker ju det är lika roligt med kläder och grejer till min bebis, oavsett om det är en kille eller tjej. Det är aningen orättvist tycker jag.
 
Vi har iallafall gjort några klädinköp hittintills! Det är en fin blandning av Kappahl's Newbie, Polarn & Pyret, Åhlens och ICA Maxi. Kanske syns det ett tema?!?! Gärna färg - då turkpst och grönt, annars brunt och mörkblått/jeansblått. Det är en liten cool färgglad kille som vi förväntar oss! :) Det blir inte så mycket mer kläder just nu tror jag, vi har så vi klarar oss den första tiden. Det är några småsaker till som behövs + att det har hintats om att det finns dem runt omkring oss som vill köpa saker till honom. Bäst att hålla tillbaks lite då! Fast det är svårt ibland! Han kommer att få en fin garderob iallafall, det är jag säker på! 
 
Jag längtar lite till han har växt ur dem här kläderna och behöver nya :) Det ska det itne hymmlas med!
 
/Therese ♥

Kommentarer
Postat av: Sus

Jag lovar att tiden går fort och att Thure snart beöhver nya kläder...Alldeles för fort! Passa på och njut av varje seknund. Kram

2012-10-09 @ 07:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0