Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Projekt Thure - nedräkningen har börjat

Då var det enbart 23½ arbetsdagar kvar! 
Så så underbart! Jag ser fram emot att vara hemma och njuta av mitt hus!
 
Vi ska på vårt andra och sista ultraljud imorgon! Vi fick en återbudstid med kort varsel.
Mycket märkligt alltihopa. Jag var hos barnmorskan igår (måndag) och sa då att v inte fåt tid till ultraljud än. Hon sa att hon hört att mammor fick det ca 1 vecka innan just nu. Jaja, då var det ju lugnt täntke jag. Men hon sa åt mig att ringa till Ultraljudsenheten. Jag missade telefontiden, så jag täntke ringa idag (tisdag). Men så ringde ultraljudsenheten på eftermiddagen och erbjöd en tid imorgon - onsdag! Rena bingon! Så imorgon får vi se om det fortfarande är en Thure... :) och förhoppnigsvis hur stor han är/blir!
 
/Therese ♥

Kommentarer
Postat av: Sus

Så spännande. Lycka till!

2012-10-30 @ 20:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0