Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Projekt Badrum

Det rullar på med badrummet!
Nu ska allt "skitgörat" vara gjort enligt snickaren. Han bilade bort den gamla duschen. Jag måste säga att jag är imponerad över hur lite det skräpar ner. Visst, lite lite slipdamm har läckt ut ut badrummet. Men inte alls så mycket som jag befarade! Så det är skönt att det är beboligt där uppe ändå!
 
Status i badrummet just nu:
  

Med andra ord finns där inget just nu!
 
Jimmie blev lite inspirerad av rörmokaren som var där och drog rör. Han ville också leka med rör! Så rör köptes in och han fixade till den gamla tvättmaskinen, som vi har ställt i pannrummet. Vi har sparat den för grovtvätt! Det kommer väl att bli fler och fler smutsiga regnkläder och andra riktigt lortiga saker i och med Projekt Thure... :) Så så tjusigt är det! Jimmie är duktig han, min alldeles egna "handy man"!
Det är bara el som ska dras permanent dit, men det får en elektriker göra. Det är bäst så tycker Jimmie.
 
 
/Therese ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0