Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Projekt Thure - sista väntan

Då var sista jobbdagen avklarad... 
Det kändes konstigt tidigare i veckan att jag skulle gå hem. Men idag känns det rätt skönt, men det kanske kommer tillbaks. Beroende på hur läng väntan blir...
 
Väntan kan vara allt från 4 dagar till 5 veckor, så det är svårt att säga om jag hinner bli uttråkad! På tisdag säger dem att Thure är färdigbakad och redo att klara världen utför magen. Allt från tisdag och framåt räknas som att han föds inom den "normala" ramen, så vi får se hur länge han behagar hålla sig kvar där inne. Lite till ska han väl frodas!
 
På tal om frodas... magen har ju växt en hel del. Ja, hela jag kanske... Avgör själv!
Det här är dem första 8 månaderna av graviditeten.
 
Jag tyckte att magen syntes JÄTTEMYCKET redan vid vecka 12 (andra bilden)... men ack så fel man har! Den har blivit mer tydlig de senare månaderna om vi säger så. Att man inte trillar framåt av tyngdkraften tycker jag är lite ofattbart :)
 
/Therese ♥
 

Kommentarer
Postat av: Sus

Så häftigt att se dig och honom växa så på bilder varje månad. Vad fin du är!

2012-12-01 @ 21:18:32
Postat av: Gerd

Vilken härlig tid du har framför dej nu ! Det är lite speciellt att vänta barn i juletid, jag har ju också varit där fast det är 30 år sen. Njuuuuut av de kommande veckorna ! God Jul till er alla !
Kram, Gerd

2012-12-03 @ 00:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0