Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hålla koll på tiden!

Klockan!Då var klockan på plats!
En klocka man klistrar upp på väggen, precis som i hallen... Jag har nog fått lite dille på sådana klockor, men jag tycker ju att dem är fina! Dessa två är iaf rätt så olika i designen och dem sitter på olika våningar. Tvättstugan är ju heller inget rum gäster går och hänger en massa i! Så man tänker inte på att det finns två i huset... :)

Vi har gjort en liten miss i tvättstugan... det är balkar i taket och högskåpen tar i balken när man öppnar dem. Sååå störigt. Det är en ynka centimeter som det handlar om. Surt som tusan... men förhoppningsvis kan vi korta dörren med den här centimetern utan att det syns alltför mycket och vips så kan vi öppna dörrarna helt! Jag hoppas verkligen på det, annars får vi hitta en annan lösning. Jag kommer att störa mig med en gång om jag inte kan öppna dörren helt. Jag gör det typ redan...

/Therese ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0