Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fitness-fighten

Jag sa ju för ett tag sedan att jag tänla anta en fitness-fight som började 1 mars. Det blev inte så mycket med det... Ups!
Jag känner att det blir lite för intensivt och kräver för mycket från mig. Jag är inte riktigt beredd att släppa på alla godsaker, dem är ju för goda! :)
Jag har istället börjat träna torsdagar och söndagar på Friskis & Svettis här i byn. Sen försöker jag att inte äta sötsaker på veckorna, det är bara på helgen som sånt får slinka ned. Det går väl sisådär med det senare... men jag gör så gott jag kan!

Jag har fått många påbackningar om att bilder på huset önskas, så till helgen ska jag gå runt och fotografera kök, vardagsrum etc! Så att ni kan få se!

/Therese ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0