Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Semester!!

Jaaa, då var det äntligen semester!!!! Såå underbart och som jag har längtat!

Men lite konstigt kändes det när jag gick hem från jobbet i onsdags och skulle påbörja min semester... det kändes som om jag inte skulle komma tillbaks, som om jag slutade eller nåt. Det var inte riktigt den sköna underbara ledighetskänslan som infann sig, snarare en konstig jaha-då-var-det-nu-och du-ska-gå-hem-känsla. Kanske för att alla var så upptagna med sitt och jag har haft det rätt lugnt den sista veckan. Jag var väl redan nervarvad när jag slutade. Oavsett är det galet skönt nu att vara ledig! Bara ta dagen som den kommer! Me like!

Så nu är det tre sköna veckor framför mig som ska fyllas med avkoppling och njutning + lite trädgårdsprojekt!

/Therese

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag blev lika förvånad, helt plötsligt var du bara borta. Ha en toppensemester. Jag har bara 2 dagar kvar nu, sen är det min tur och denna gången ska jag inte komma till jobbet :)

2012-07-20 @ 15:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0