Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

V.I.P!!

I torsdags kände jag mig som en riktig V.I.P! Jag var på nyöppning av Village i Lund, som en konfirmationskamrat tagit över! Det är verkligen inte var dag som jag får inbjudan till sådana övningar. Jag var stolt och glad!
Lite extra roligt är det att det är en jag känner som har tagit över en av mina favoritaffärer! Nu blir det ju roligare att handla där! Jag ska försöka besöka butiken ofta = kan bli dyrt... men samtidigt roligt att förändra något litet hela tiden där hemma. Eller kanske hos andra! Dem har många fina småsaker som kan bli bra gå-bort-presenter! Butiken var precis så fin som man kan förvänta sig och jag handlade lite småpynt hem. Bl a denna fina fågel!
Jag ska iallafall stötta Nanna! Härligt att hon vågar satsa på sin dröm! All lycka till dig!

/Therese ♥

Kommentarer
Postat av: Nanna

Åhhhh vad fint du har skrivit! Blir helt rörd! Jag blev så glad att du kom! Hoppas vi ses snart igen! Stora kramar <3

2012-03-04 @ 19:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0