Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Så nära, så nära...

Nu är tvättstugan så klar som den bara kan bli utan att vara färdig... det är bara El-Mats kvar nu! Han kommer på onsdag. Sen är det klart!!!! Så underbart!
Jag är galet nöjd med resultatet! Det känns verkligen som en tvättstuga när man kommer in, en fräsch och schysst tvättstuga! Den orangea väggen gör allt! Den blev verkligen pricken över i:et! Jag är glad att jag vågade satsa på den!

Här är resultatet (innan El-Mats):

Maskinsidan Maskinsidan!

Det är bara dörrar till vaskskåpet och skåpen ovanför som måste bytas... vi fick fel från IKEA.
Så jag kan pynta till helgen!!! Mycket nice! Jag har redan lite saker :-)

/Therese ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0