Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nytt år!

Jaha, då var det nytt år och nya tag!

Jag har fått bannor för att jag itne uppdaterar här tillräckligt ofta. Jag trodde inte att det var någon som tittade här, men ack så fel jag har! Ni får gärna ge er tillkänna emellanåt med en kommentarer eller så, så att jag vet att någon läser!

Vad ska då hända 2012?
I huset finns det en liten lista som ska bockas av:
- Tvättstugan ska uppdateras
- Badrummet ska få sig en rejäl make-over
- Trädgårdslandet ska få sig ett lyft
Min egna lista:
- Baka mycket mer, och då menar jag mycket!
- Lära mig dekorera mina bakverk fint
- Klippa mig (en väldigt kortsiktigt punkt...)
- Träna lite mer
- Njuta!

Det kanske även ska nämnas att jag numera är fru - Fru Grann!
Det var verkligen en magisk känsla att gifta sig! Helt helt underbart! Det var bara en sån underbart skön känsla i kroppen hela helgen, man svävade liksom lite grann! Galet härligt!
  Stämningen var underbar! Inmarsch 
      
Ett litet smakprov! Nu ska det skapas fotobok och givetvis även en liten (kanske stor...) scrapbookin-bok med bilder! Åhh vad jag ska pyssla! Underbart! Det är så härligt att få tänka och minnas tillbaks till dagen, för den var verkligen helt otrolig! Alla kära gäster som förgyllde den och alla som hjälpte till att göra dagen så fin! Ja det blev bra mycket bättre än jag kunnat drömma om!

Nu ska kila ner i källaren och fotografera tväggstugan.. den har redan påbörjats, så det är bäst att skynda sig!

/Therese ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0