Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friskad & Svettad

Såå skönt det var att träna idag! Det var ett tag sen sist... men det blir inga fler uppehåll nu! Det känns i hela kroppen hur glad den är av att få ha tränat! Den ler stort, fast det inte syns. Jag är trött och slö, men inuti är det bara underbart! En riktigt härlig känsla - jag gillar den stort!

Med en sån här underbar känsla är det verkligen slut på soffsittandet (det har förvisso inte varit så mycket sånt...) och dags för att träna regelbundet. Torsdag och söndag kväll är det Friskis & Svettis som gäller. Sen får jag lista ut nåt bra att göra på tisdagar. Då blir det bra spridning på träningen och den mängd som kroppen är van vid! Sen blir det kanske lite gratisträning nån gång då och då med en helgpromenad eller en målningsomgång (som på lördag!).
Ja, på tal om målning... Jag måste bestämma mig för vilken färg vi ska ha på väggarna i tvättstugan. Det var fint med vita väggar som där är nu med omälad väv, men det blir för vitt och för likt köket där uppe... Så en ljusbeige ligger bra till, fast det hade varit schysst med en riktig färg - typ turkos eller orange eller nåt. Men golvet begränsar mig något. Det är röd-beige-brunt och jag vill inte att det ska skära sig mot det.
Kom gärna med förslag på färg! 
Det ska målas på lördag så jag behöver förslag imorgon... :)

/Therese ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0