Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Flower power

Jag såg för ett tag sedan att Panduro börjat med cupcakes-dekorationer. Dem har nu sugarpaste, stansar coh andra roligheter i sitt sortiment till att pyssla cupcakes-pynt! Jag blev lite till mig och fick ett litet ha-begär... :) Tack vare en fin vän som jobbar på nämda affär kunde jag förhöra mig om grejerna för att sen införskaffa lite! Det blev en fyr-pack blomstansar, 3 olika färger på sugarpaste, lim, andra stansverktyg och ett inspirationshäfte. Ett bra startkit känns det som!

Min första blompyntade cupcake!Igår var det dags för premiäranvändning! Det gick sjukt mycket lättare och snabbare än jag trodde att det skulle göra, jag blev nästan lite besviken först. Men nu i efterhand är jag glad, det innebär ju att det är lätt att göra och att det kanske görs oftare då! Resultatet blev iallafall mycket bra! Nu har jag en liten samling blommor, som förvisso ska pyntad lite till innan dem är helt klara. Dem var ändå så pass klara att dem gick att använda idag! Så här fina kan cupcakesen bli med en liten blomma!

/Therese ♥


Kommentarer
Postat av: Sofie Skaneby

Har du varit inne på Ultimate Cake? En liten butik på en gata på väg mot Davidshall typ. De har mycket till tårtbakning och sånt =) o mkt sugarpaste!

http://www.ultimatecakestore.se/



Kram

2012-03-27 @ 22:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0