Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Alla hjärtans dag

Så var det dags igen - Alla hjärtans dag! ♥

Jag tycker om dagen för att det är tillåtet att sprida lite extra kärlek på enkla sätt till folk som man inte brukar visa kärlek till. Till exempel mina kollegor!
Jag tyckte att alla mina kollegor var värda lite extra kärlek! Alla är inte lika förunnade med mycket kärlek i hemmet så som jag är, så jag får dela med mig lite! En stor skål med gelehjärtan sattes fram och en Ha-en-bra-dag-hälsning på det! Det gjorde de flesta glada! Det var lite kärlek på ett enkelt sätt tycker jag!

Fler enkla sätt att visa kärlek och omtanke på:
- Baka en kaka och ge bort!
- Ett handskrivet kort som kommer med posten
- Ett telefonsamtal där man ler under hela samtalet!
Ett litet axplock på tips!

Hoppas att alla har haft en lika bra dag som jag har haft!

/Therese ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0