Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Projekt Thure - väntar, väntar och väntar

Åhh, det är en evig väntan just nu känns det som...
Jag har varit ledig i en vecka och det känns som om det har varit hundra år. Ändå har jag inte suttit sysslolös, utan jag har fyllt dagarna med olika saker. Det är bak och fix & trix, men ändå känns det som om dagarna masar sig fram... Jaja, det är väl bara att vänja sig. Det kan ju bli ytterligare 4 veckor som vi får vänta, så lika bra att bara gilla läget.
 
Även om dagarna går långsamt, så är det lite skräckblandad förtjusning vid läggdags. Dagen är slut, imorgon är en ny dag som ska fyllas och framför allt - det är en dag närmare Thures ankomst... Det är med blandade känslor som lampan släcks på kvällen. Jag både vill att dagen ska ta slut, samtidigt som den gärna får vara liiiite längre. Om jag somnar kan jag ju vakna av att det är dags att föda - vad gör jag då? Då är det ju dags på riktigt... Det är väl det läskiga - samtidigt som det är det enda man vill. Ja, det är konstigt det hela. 
 
/Therese ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0