Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Projekt i oändlighet...

Ja vi har påbörjat ytterligare ett projekt... detta är dock ett livslångt sådant.
Vi har nämligen startat Projekt Barn. Eller Projekt Thure som vi kallar det!

Det är ett väldigt spännande projekt måste jag säga! Ett projekt med många okända delar i... mycket osäkerhet finns, särskilt hos oss projektledare, om hur vi ska ro det här i hamn. Ska vi lyckas uppfostra ett snällt och bra barn? Eller kommer det att bli en gangster? Tiden får utvisa!

Projektet är i full fart alleredan, men kommer ta en stor vändning någon gång kring den 24 december. Det är nämligen då krabaten är beräknad att titta ut! Kanske blir det en liten tomtenisse, vem vet?! Det är iallafall klart att det blir en nisse - pojke alltså. Han visade glatt upp hela sin härlighet på ultraljudet, det var inget knusslande där inte. I övrigt såg allt annat också bra ut, vilket var skönt att höra! Det är ju alltid ett litet orosmoment att nåt ska gå galet. Det är så fruktansvärt mycket som ska bli rätt i skapandet att det är helt oförståeligt att det inte blir fel oftare. Fast jag är glad för att det oftast går rätt!

Första bilden på

Det här projektet kommer dock att dra med sig ett litet nytt projekt här hemma... ett rum till Thure. Fast det ser jag fram emot, det är ju så roligt att inreda och skapa rum! Surprise surprise så vet jag redan hur jag vill ha det! Det ska "bara" fixas!

By the way - Thure är inte det slutgiltiga nmanet på barnet!

/Therese ♥

Kommentarer
Postat av: Muppa

Vänta du bara, innan du vet ordet av är Thure född och kommer se ut precis som en Thure :)



23/12 är också ett bra datum - jag delar gärna med mig...



puss på er

2012-08-16 @ 18:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0