Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miss Cupcake 2012

Jag fick ett brev på posten av min syster idag! Det innehöll en fin broschyr från Dr. Oetker om en cupcake-tävling! Jag blev nyfiken och surfade genast in på deras hemsida! Som klippt och skuret för mig! Så jag har lagt upp hela 3 bidrag!

Gå in och rösta på den du gillar bäst, eller ja alla tre om du så vill! (klicka på namnet nedan, så öppnas ett nytt fönster där du kan rösta!)

Miss Rocky Road
Miss Choccolate Delight
• Miss Easter Chicken
 

Tack syster för tipset!!!


/Therese ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har röstat och håller tummarna för dig!

2012-04-26 @ 21:01:27
URL: http://ariette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0