Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sim sala bim...

Ojojoj, det händet underbara saker här!
Sovrummet är helt klart! Arbetsrummet (det andra sovrummet) är också klart! 2 rum är helt klara! Lovely!
Lilla gästtoaletten börjar ta form. Väggar och golv är på plats, t o m listerna! Nu är det tak och självste toalettstolen som ska in också. Den kan vara bara att ha sägs det...!

Det arbetas flitigt här hemma nu! Värmegolvet är på plats, köksstommarna är ihopaskruvade och klinkersen inburen. Idag börjar nämligen hallgolvet läggas. Till helgen är det klart! Det ska bli mycket spännande att följa utvecklingen! Jo jag ska följa den på plats... jag är hemma med en förkylning som inte vill släppa riktigt. Men det känns bättre idag och det är ju skönt! Så jag är nog allt på benen snart igen!

Det är exalterande med allt som händer här nu. Det går så rysligt fort. Vi har slitit länge med allt förarbete och målat och haft oss. Sen väntat och väntat (känns det som...) När golvet sen väl kommer på plats så säger det bara "Swisch" så är rummet klart! Så underbart! Jag ser att det finns ett slut! Vilket är väldigt skönt, då krafterna börjar tryta på att bo i ett kaos :)

/Therese ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0