Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lugnet före stormen

Hej!

Nu i veckan har vi tagit det lite lugnare! Vi har njutit av att ha huset och gjort lite småpill, så som att fixa sladdar.
Vi har förvisso börjat med toaletten där nere. Den bestod av träväggar (bastuliknande sådana), inte riktigt vad vi gillar. Själva toaletthytten har fått sig en omgång färg, vit så klart! Andra lagret ska strykas på i helgen! Ett badrumsskåp får bosätta sig där inne sen! Det känns redan mycket fräschare och större, bra! Det kommer att bli en härlig känsla där inne med tror jag! Lite åt det exotiska hållet, Stillahavs-ö! Det är planen, min plan åtminstonde! :)

Som sagt, lugnet före stormen...
Nästa vecka är jag ledig och då ska det börja rivas på entréplanet. Ojojoj, då börjar det riktiga äventyret... Rivas låter kanske lite brutalt? Vi ska dra ner tapeter, slita upp golv och ta bort en liten vägg. Garberober ska ut och alla lister ska bort. Det är kanske rivning som det är ändå... Det ska bli både spännande och läskigt. Jag hoppas att vi får ihop allting sen igen :S Så håll tummarna för oss!

/Therese ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0