Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Det börjar ta form

Nu är där nästan färdigt! Bara någon list till som ska sättas på platsNu är sovrummet klart! Den fina växten är från mamma & pappaDå var det klart i sovrummet där nere!
Alla lister på plats och t o m att lite inredning har flyttat in! Ja, en matta och en klädställning. Även den fin-fina växten som mamma & pappa gav oss i inflyttningspresent! Vi kommer att sova mycket gott där inne! Det är jag 100% säker på!
Även den s k "gillestugan" börjar ta form. Det är bara lite lister som saknas! Det började med en fruktansvärd scoutstuge-känsla där nere.. men har nu transformerats till en modern och stilfull känsla, med marint inslag! Jag är verkligen supernöjd! Det känns inte ens som att man är i en källare längre! Märkligt vad lite färg och annan belysning kan göra!
 
Inredningen som finns på plats kom efter mitt IKEA-besök igår. Ett av många framöver, troligen... Det blev inhandlat 3 mattor, klädställningar, bord, badrumsskåp och lite annat smått och gott! Så nu är vi redo för att flytta in alla möbler där nere!
 
På lördag är det nämligen "Stora Flyttdagen"! Då är vi ett stort och starkt (jag hoppas det iaf..) gäng som ska sätta klorna i alla våra lådor och möbler och förflytta dessa från Malmö ut till Hofterup! Jag är lite nervös för flytten. Det är ju så mycket som ska flyttas... Vi blir rätt många som ska bära och ha oss, så jag hoppas att det går fort! Och jag är enormt tacksam för alla som vill hjälpa till! Mat och fika utlovas!
På kvällen avslutar vi med lite grillning med "La Familia", Grann-Mårtenson! Roligt att ha gott om plats till alla!
 
Det ska bli såååå härligt att äntligen få börja inreda i huset!
Jag har ju förviso tjuvstartat något med mina mattor, men det är ju möblerna och pyntet som gör rummet till Rummet!
 
/Therese ♥

Kommentarer
Postat av: Johannes

Vilket sjukt högt tempo ni håller!

2011-05-22 @ 19:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0