Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Trädgårdsfix

 Igår blev det en paus med husrenoveringen. Lite skönt faktiskt! Det hände så mycket i söndags, så vi behövde smälta allt tror jag! Fast det var bara paus i det fysiska arbetet... Planering höll vi ändå på med. Idag har jag kolalt upp container till allt skräp. Förhoppningsvis får vi en nästa vecka, så då blir det kasta av! Mmmm mycket nice tycker jag! Jag gillar att kasta saker, det känns bra att rensa ut!

Jimmie har fått nya trädgårdsmaskiner som han ville testa! Trädgårdsbyxorna åkte på. Sen klipptes det gräs och trimmades rabattkanter för fulla muggar. HäckHan skötte maskinerna utmärkt, efter lite råd får mig så klart! :) Utlåtandet kom snabbt - Utmärkta maskiner!! Det var ett bra köp vi har gjort!
Klicka på Silverline för att se vilka fina produkter vi har köpt!

Fast jag tror att Jimmie var mest glad för att han slapp klippa gräset med handjagaren. Nu har han en riktig gräsklippare, med motor! Dock en battridriven, men den låter lite manligare än handjagaren. Pojkar, pojkar - det ska bara vara stora och snabba saker som låter mycket! Då är dem som mest nöjda!
 
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0