Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drömkök åt alla...

Finfin bänk!Mitt tillfälliga kök!Jag har fått ett nytt kök! Kanske är det någons drömkök, men inte mitt. Det fyller iallafall sin funktion! Där finns många faciliteter som man kan önska sig; så som kyl, frys, mikro, skafferi, sopsortering och en bra arbetsyta! Det är inte fy skam inte! Jag saknar dock en vask och en spis... Fast jag har ju grillen, den kan ju vara en ugn! Vi har t o m fått en stenplatta till den, som man ska kunna baka på. Måste prova den till helgen tror jag allt. Det får bli scones - ett säkert kort! Kanske att vi kan avancera till muffins sen, det vore ju smaskens!
 
Mitt i rivningen...Men jag får stå ut, jag kommer att få det i mitt riktiga drömkök sen!
Jag hoppas att vi lyckas bygga upp köket igen bara... Det ser ju lite kaos-artat ut just nu. Men jag litar på byggherren Ronnie, med undersåten Jimmie, att det kommer byggas upp till ett finfint kök igen! Jag ställer givetvis upp med en hjälpande hand på de delar som jag kan. Jag tror att jag ska utse mig själv till första målare, det är rätt roligt att måla tycker jag! Att snickra är mindre roligt, lättare att det blir fel + att maskinerna känns lite farliga. Så jag kör på det säkra kortet och bistår med målararbetet! :)
 
/Therese ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0