Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sjusovare...

Ojojoj den hårda helgen har nog tagit ut sin rätt på oss!
Igår var vi båda helt klubbade redan vid 21-tiden. Inte ens en välfylld godisskål, jordgubbar och True Grit i filmspelaren hjälpte. Vi tittade på varanda och sa "Let's go to bed". 21.10 låg vi i sängen och jag tror att vi båda slocknade innan 21.15.

10 sköna timmars sömn senare är vi nu vakna och laddade för en ny helg! Dock inte lika hård som den förra.
Idag blir det lite golvfix i källaren, vi har fått bulor på golvet. Fin svikt är det iaf i det! Men vi föredrar ett platt golv utan svikt :) Kanske även att lite grön äcklig heltäckningsmatta kan få se dagsljus för sista gången.
Det blir också lite fika med Sandra och Dustin + barn! Dem kommer på besök. Jag är lite orolig på hur vi ska lyckas sysselsätta barnen... Inomhus finns inte så mycket att göra, källaren känns inte så spännande att leka i och där uppe är det inte direkt barnvänligt med massa spikar överallt. Utomhus är det inte kalasväder - men kanske att jag ska säga till föräldrarna att ha med utomhuskläder ändå! Vi får se!
Ikväll blir det uppladdning inför det vanliga söndagsnöjet - Ronnie och Ann-Helens besök! Jag har inte riktigt koll på vad som står på schemat, men det märker vi!

Jag väntar fortfarande med spänning på fakturan från container-firman. Jag är grymt nyfiken på hur mycket skräp vi kastade i containern. Time will tell!

Just ja, i torsdadgs kväll hade vi även finbesök av syster-yster Jerrica med familj! Så nu äntligen har dem också fått se vårt hus! Lilla Nora verkade gilla ytorna, för hon for runt i vardagsrummet och i trädgården som ett yrväder! Tyvärr kunde inte Ann-Helen och Ronnie komma, så Ann-Helen får spana in likheten på Jerrica och Lizette nästa gång! :)

/Therese ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0