Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Torktumlare gör livet enkelt!

Åhh jag är tokförtjust i min Electrolux torktumlare!
Jag har redan kört 4 omgångar tvätt! Så underbart att kunna kasta in tvått i tumlaren och få den torr och fin på ett kick! Särskilt i det här fuktiga klimatet som vi har just nu... Vi kan nu torka oss på fräscha handdukar, som har torkat på nolltid! Tumlaren är så tyst så tyst - man hör knappt att den är igång! Me like!

Nu är det bara tvättmaskinen som ska in, men det tar ett litet tag till. Fast jag är rätt nöjd redan! Det känns som en fröjd att gå ner i tvättstugan nu! På nåt vis känsn det som om det är mer ordning nu! Det är bra, jag gillar ordning!

/Therese ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0